دو روز قبل که تازه متوجه شدم آبدارچی ما مدرک فوق دیپلم مهندسی عمران داره، باعث شد به فکر برم. چقدر حاضریم از عناوینی که داریم بگذریم تا به هدفمون برسیم؟ همین موضوع باعث شد حس احترام بیشتری به آبدارچی احساس کنم :)